Mitt lilla hjärta!

Igår var vi på hel-kväll hos Milla och Per, det bjöds på god middag, en delikat efterrätt, en hel del Nintendo Wii och till sist blev det fotboll Sverige - Danmark (!) Kan man bli mer ointresserad än mig? Sverige förlorar ALLTID, är det ens lönt att slå igång teven för att se på det makabra nederlaget?

Igår hade jag återigen rätt, jag borde börja spela på Betsson tror jag?

Iallafall, kvällen var jättetrevlig och som alltid har svägerskan bilder som jag har snattat ^^, Är osminkad då jag blev försenad på grund av solningen, som ändå gick åt skogen, kom helt enkelt i mina vanliga kläder och min naturliga look, nice haa?


Jag och mitt älskade hjärta!


Hjärtat och Fotografen a.k.a. Theos faster ;D
Hennes blogg finns här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0