Luugn dag!

Jag har fortfarande inte bakat Chokladbollar, som jag har planerat på att göra sedan typ i fredags (?!) But I will, probably, some day, maybe?

Idag har jag och Lilleman tagit det lugnt, börjar känna mig som en människa i kroppen igen - om det såklart inte är iprenen som talar för mig, svårt att säga faktiskt. Men man kan alltid hoppas på att det inte är dom, orka må kasst en dag till (-_-)

Middagen är förtärd, det blev kotlett á la Svärmor - gott alltså! :) Just nu sitter jag här och M sitter med Lilleman och tittar på Blixten. Snart är det dags att bädda upp sängen och få Theo i sitt kvällsliga bad men innan dess ska jag ladda upp ett par bilder här;


Lilleman i sitt essé vid frukosten imorse!


Me with M in tha phone, försöker se vääldigt allvarlig ut! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0