I changed My mind!

Aa, jag ändrade mig faktiskt nu!

Jag har något jag vill upplysa er alla om och det är en blogg jag läser dagligen, gärna flera gånger om dagen ifall uppdateringarna tillåter det. Denna personen är en väldigt stark kvinna som gått igenom, vad jag valt att kalla det, en livstragedi.

Trots det som har hänt så skulle jag vilja kalla henne för en av de mest positiva människorna jag varit i kontakt med. Hon trotsar sina problem, kliver över dom med jämna steg och är ett riktigt bevis på att man aldrig ska ge upp! Denna damen är helt enkelt guld värd i mina ögon.

Just nu har hon ett "erbjudande" i sin blogg som hon förmedlar i varje inlägg. Jag tänkte länka henne hos mig så mina läsare kan gå från mig till henne - inte bara för erbjudandet utan även för att hon har en av Sveriges bästa bloggar, enligt mig.

Jag pratar självklart om;
MammaMelissa



Min gåva till er, som tack för alla era kloka reflektioner, bli 50% rabatt
hos ett av mina favoritföretag för barnkläder, nämligen Lundmyr of
Sweden
. För att få rabatten uppge koden "Mammamelissa50%" i
meddelanderutan vid er beställning och välj faktura som betalnings-
sätt. Rabatten gäller från och med, den 19 oktober till och med den
2 november. Tack, Lundmyr för detta!

Källa: MammaMelissa

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 nybliven på jorden

Åh, vilka fina ord! tack snälla! blir ju lite generad av alla fina ord:.))



Och det är kanonbra att du sprider erbjudandet, för det gör att samarbetet mellan mig och Lundmyr kan fortsätta och då kan det dyka upp en hel del skojsigt i bloggen i framtiden:.))

2009-10-21 @ 00:19:15
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack :)



Jo, det är rätt jobbigt och plugga till SSK. Men det är bara att kämpa på så klarar man ;)

2009-10-21 @ 00:26:23
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0