Galet!

Tänkte ägna två minuter utav denna underbart tidiga morgon till att berätta om min tragiska sol-katastrof igår. Detta är någonting som enbart kan hända en ginis och irritera den till max!

Jag skulle som sagt sola igår, det började med att jag skulle sola på morgonen innan jag började men så ändrades min tid från åtta till kvart i sju, "Ajaa då får jag sola efter jobbet innan jag ska med bussen" - tänkte jag!

Snabbade mig som f*n från jobbet och kom till solariet i god tid, fast inte tillräckligt god tid då alla var upptagna med människor som skulle ligga där i tjugo minuter till :| Helt plötsligt hade jag en aslång väntan tills bussen skulle gå, jippi?

Kommer till Sjöbo och tänker att nu ska jag f*n sola här! Väl inne på det solariet så är faktiskt mitt favorit-solarium ledigt "Wii!" tänkte jag och gick till växlaren och skaffade mig ett x antal tior.

Problemet här var att myntmaskinen utanför solariet ville inte ha sina egna tior, nix, den bara spottade ut dom igen! Lyckades få i två st och medan jag stod och tjoffade in tior, som typ åkte karusell, så stoppades inmatningen!

"Tidsfördröjning 2:54 min, soltid 6 min"

Stod det på displayen. "Amen för fan, sex minuter .. Det är inte ens värt att klä av sig för det!" gormade jag för mig själv, men det fick jag så vackert göra.

Störigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0