Eh, what?!

Alexandra om ginis tycker till om Ica Reklamen:
Köping har tillräckligt! Släng inte skit på dom! Och de är fan inge fel med att Köping är känt!
Excuse me?

Var någonstans baktalade jag Köping (?) Enda anledningen till att jag ens nämnde Köping är på grund av att jag tycker det är ett bra program - where did I throw the shit?

Nej donnan lilla, det är FAAN inget fel med att Köping är känt,
- har någon påstått något annat?

Människor som inte kan läsa ska inte heller kommentera,
* new rule @ ginis.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha.... har ju sagt till dig att vissa människor inte har bättre saker för sig än att starta krig haha Men denna gången hoppade hon på fel person :P

2009-10-22 @ 21:56:22
URL: http://jemj.blogg.se/
Postat av: veronica

jag tycker din blogg är jätterolig! så det så.. :-)

2009-10-22 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0