Dags att pysa!

Tjena Bloggen!

Sitter här i startgropen och förbereder mig på att lämna mitt trygga hem och bege mig mot arbetsplatsen. Har redan varit på jobbet en gång idag, mitt andra jobb, plockat lite gratis-tider som vi är berättigade till en gång var 6:e vecka!

Åkte med Terese hem, vi var tillbaka redan vid 9:30, sedan dess har jag städat och tvättat. Dammsugit och våttorkat hela huset - så du vet svärmor! :) Därav är här skinande rent nu, ska bara orka bädda till sängen med alla kramdjur och kuddar |-)

Nu ska jag trava vidare till nästa anhalt; WORK!

Kommentarer
Postat av: veronica nilsson

hejsan på dig.

hur går det på nya jobbet?, har du jobbat nåt i sjöbo? hur går det? fick du förhandlat om lönen? jag har varit i hemtjänsten i dalby i två veckor, imorgon ska jag vara i lund. på hemvården Laurentii. får se hur det är där ;-) ha det så bra. kram på dig.. ps, har du sorterat i din garderob ännu? melinda har prao denna veckan, hon är på colorama.

2009-10-05 @ 18:41:14
Postat av: Jenny

japps och återigen så blev jag inte informerad om att tiderna släpptes!!! :( och denna gången visste jag ingenting... Men men... Livet är så ibland!



Japp nu ska jag gå till jobb ha det gött

2009-10-06 @ 15:31:45
URL: http://jemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0