Dags att avrunda..

Nu börjar kvällen dra sig mot natt och på så vis börjar även en liten ginis dra sig mot sängen.

Imorgon ska jag jobba, åtta till tjugoett, därför kommer ni inte vara bortskämda med mina uppdateringar. Sorry folks, but life has to move on! Har rast mitt emellan passen så lär väl flika in med en liten statusupdate då, nu när jag blivit megaduktig på att fylla upp i bloggen måste jag juh fortsätta!

Tänkte faktiskt att jag ska gå upp en halvtimme innan vanlig uppstigning imorgon för att hinna äta frukost, annars kommer min mage kurra järnet innan det är dags för vår "vanliga" frukost ;/ .. Det är nog det enda som är jobbigt med att vänja sig vid att äta frukost, konsekvenserna de morgnar när man vanligtvis inte anser sig ha tid med det!

Ni kan tro att det blir spök i kistan om inte den får det den brukar bara för att man inte orkar! Hrm.. Nog pratat om kurrande magar och arbete, nu ska jag sova!

Btw, ni får godkänt för kommentarerna idag, skrivstrejken ligger på hyllan, sålänge! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0