I survived!

Another busy weekend has come to its end..

Blöh, jobbade 7:30 - 21 i fredags, 7 - 21 i lördags och 7 - 14 idag plus att vi har varit och kirrat ny kärra plus att det var skyltsöndag tidigare ikväll = ginis är totalt slut!

Lyckan är gjord iochmed att man är ledig imorgon, måste trots det ta mig till jobbet för att fylla i min timlista - man vill juh ha rätt lön ^^, och så ska jag inte glömma att lämna in min skatteblankett till dom så de kan dra rätt skatt nästa gång, ginis dont like efterskatt :/ ..

På tal om den nya bilen, faktiskt ganska söt, det är en flicka har jag bestämt! Ford Mondeo -01, hon är ljus metallicblå, lite gullig och bullig - a real sweetheart! Ganska perfekt till vår lilla familj, där finns till och med plats för tillökning haha :D

Två veckor kvar tills syrran kommer hem, saknar dig!
Hörs later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0