Åska? Hagel?

Okej, när det åskar och haglar i slutet av november kan jag också hålla med om att vädret inte riktigt beter sig som vanligt, vad kommer härnäst? Solsken och 35 grader (?) drömma kan man alltid göra ^^,

Har precis ätit, strax innan det packade jag in 3,2 kg färs i frysen, thats alot of meat :| blir köttfärssås resten av månaden antar jag! Just nu vill jag inte ens fundera över mat, har varit en riktig ätar-dag idag :S

På jobbet hade vi "höstfest" där det bjöds på både musik och utsökt resturangmat till oss alla, oerhört gott att äta "tocke" får jag säga, mättande med. Och äppelkakan till efterrätt gjorde inte magsäcken större, hah, men man kan inte tacka nej till det, tyvärr!

Just nu är jag bara allmänt trött och frustrerad, har varit en lång och ganska dryg dag som snart är slut. Nu ska jag diska efter middagen jag lagade, ungefär som alla andra dagar har sett ut denna månaden -_-

Efter det blir det dammsugning och en styck två-åring i plurret!
Wohoo, vilken kanondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0