Sjukling,

Vår lilla stjärna lyser inte lika skarpt som vanligt idag men vem hade gjort det med 39,6 graders feber trots febernedsättande medicin? Usch, det är hemskt när Lilleman inte mår bra och att han inte riktigt kan förmedla vad det är han vill och inte vill :/ ..

Natten har bestått av att försöka svalka ner och trösta Theo, inte mycket sömn men det gör ingenting! Ringde till jobbet strax innan 7 imorse och talade om att jag inte kommer idag och imorgon, VAB, ska bara vara hemma och ta hand om min lilla gosse.

Annars har det inte hänt speciellt mycket, vi hade vårfest på jobbet igår, hela huset var med och firade! :) Jättetrevligt och otroligt god mat, det var verkligen något som de äldre uppskattade!

Ajaa, nu ska jag fortsätta mysa med stjärnan, hoppas att det är den där 3-dagars febern som gett sig till känna, han har aldrig haft den, för isåfall borde detta ha gått över till på lördag.

Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: stina

Hej. Kolla in filmen om stoppa barn misshandlen på min sida. Budskapet måste runt i världen <3 Mvh Stina

2009-05-14 @ 16:42:51
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0