OMG!

Loggade precis in på en gammal sajt jag är medlem på, Lunarstorm.se närmare bestämt. Jag skriver aldrig med någon därinne utan loggar bara in med jämna mellan rum för att se vilka idioter som besökter min sida, alltid roligt att skratta åt vissa patetiska människor ;)

Idag hade jag fått ett mejl (!) kryss i taket! Såg att det var ifrån en klubb jag varit med i sedan Theo låg i min mage, Mammaklubben. Det var inget sånt där roligt mejl som jag ville läsa flera gånger. Nej, det var ett sånt där Gör-arga-morsan-riktigt-irriterad mejl -_-

"Klubben Mammaklubben: Blockad.
Du har blivit utkastad och blockad från klubben Mammaklubben. Du kommer inte att kunna ansöka igen till denna klubben."

Ursäkta? Hur kan man bli både utkastad och blockerad när man inte ens besöker den fattiga sidan? Jag skiter totalt i vilket om jag är med i en fånig klubb eller inte men, att "kasta ut mig"?

Then Angry-Mama goes WOHO!

Kommentarer
Postat av: Mad

jaja, du hade rätt..libero e bäst..;)

2009-05-20 @ 18:51:41
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Poohlina82.blogg.se

haha, sjukt. Jag stängde ner min lunar för några veckor sen. Pallade inte med den mer. Var precis som du. Loggade in där då å då bara för att skumma över...

2009-05-21 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0