OBOY!

"Vilket vackert väder" .. - NOT!

Fast alla har tjatat om att det behöver regna litegrann så jag antar att det är för det bästa. Är sjukligt trött idag, somnade ifrån teven igår kväll igen, orkade inte ens föna mitt hår vilket har lett till att jag måste ha det uppsatt hela dagen -_-

Bud på att duscha om det när man kommer hem!

Har en kort tur idag 8-13 - är fortfarande helt chockad över detta fenomenet, att de inte har förlängt mig like always? Jaja, än är dagen inte över så får se vad som händer, jag hoppas på en kort dag iallafall!

Nu ska jag packa på mig de sista paltorna och sedan blir det spikrak gång mot bussen, jisses vad jag ogillar molnväta ..

Kommentarer
Postat av: Jeanette - 20 år och gravid

Ja, tänka sig :))

Det blir en liten gosse som komer komma till världen.

Och jag längtar massor!



Vad ska ni göra idag då? Kraam

2009-05-18 @ 07:33:34
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0