MARSHALL MATHERS IS BACK!

"Guess who´s back, back again
Shady´s back, tell a friend"

EMINEM - RELAPSE

Och ingen kan vara lyckligare än jaag! Äntligen är hiphopvärldens okrönte vita konung tillbaka och jag hoppas verkligen att han levererar på sitt vanliga vis! Efter att ha hört Eminem - We made You är jag ganska säker på att det är den gamla vanliga Eminem vi lär få höra! :)

Läste en artikel om skivan i Metro idag där en tjej som heter Sara Torstensson har kommenterat comebacken i en egen liten spalt och fällt kommentaren " Eminem kan fortfarande, det bevisar han verkligen, men ska han fortsätta vara med i gemet vill man höra något nytt nästa gång. "

- SAYS WHO?

Om man tycker om Eminems musik gör man väl det för att han är den han är (?) ingen smörig RnB musik trots att det är vad som säljer bäst på marknaden just nu (!) Att stå för vem han är och vad han tycker och tänker, det är några av Shadys starka sidor, att ha sarkastiska texter och provocera emot hela Moder Jord - det är Marshall Mathers, varför skulle han ändra på det?

Nog om det, idiotkommentaren arkiverar jag i min Bullshit mapp under kategorin Yttrandefrihet.

I artikeln stod det dessutom " 36-åringens nya flickvän Tracy McNew sägs vara kapabel att förstöra stjärnans comeback, då hon kontrollerar hans liv och affärer. " - what? :| Det är en Slim Shady som jag inte trodde excisterade, skulle en kvinna få förstöra hans liv, igen (?)

Jag hoppas verkligen att den där meningen är en av tidningens "tryckfel"-kommentarer, det vore inget ovanligt!

Sitter just nu och lyssnar på några låtar från den nya plattan och det låter bra änsålänge, 3 Am är verkligen en non-happy-song, men som sagt är musiken som en sorts terapi för honom, riktiga ord och känslor.

EMINEM
WORD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0