Krossat mammahjärta,

Nu är jag ledsen.

Jag har pratat, även innan Theo föddes, om att jag ska spara hans första lock och kunna visa honom när han blir större. Min pappa hade en sin första lock med sig hela livet, den var ett dyrbart minne för honom.

Jag vill självklart göra detsamma för mitt/mina barn. Dock har Theo aldrig varit ett speciellt "hårigt" barn och den här "första locken" har tagit extra lång tid på sig att växa ut, men den som väntar på något gott vet ni (?)

Nu äntligen hade locken nästan vuxit klart och jag hade börjat prata med M om en framtida klippning till Theo och poängterat miljontals gånger om att den där locken ska jag ha;

Där ser ni den lilla Stig-Helmer locken.

Idag medan jag var på jobbet gjorde M en sak som gör mig både ledsen och arg - han klippte Theo, utan att säga något! "Det skulle vara en överraskning!" Jovisst, haha jättekul, eller inte!

Inte nog med det, hans söta lilla lock, den är kastad tillsammans med kaffesumpen! SLÄNGD BORTA BYE BYE! Åh jag är så arg just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen, FYFAN!

Kommentarer
Postat av: Laura

Det liv jag ställt till med? Ursäkta. Man kan inte alltid hjälpa hur sitt liv blivit, precis som mitt liv.

Och vissa jobb vill jag bara inte ha. Det handlar inte bara om att jobba och tjäna pengar, utan att kunna trivas och leva på det också. Men det kanske du inte förstår.

Alla prioriterar olika saker vad som gäller ett jobb.



Och jag skulle uppskatta om du slutade skriva till mig nu, vill inte ha något med dig att göra.

2009-05-23 @ 23:51:40
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Mad

usch o fy! förstår dig!

2009-05-24 @ 05:19:18
URL: http://madelainef.blogg,se
Postat av: Poohlina82.blogg.se

uh fyfan.. ja hade vatt så lack vid detta laget att jag nog dödat mattias om han gjort så..:

Första locken ÄR den viktigaste ! ! !

2009-05-24 @ 09:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0