Jag är bortskämd (!)

Det är precis vad jag är, bortskämd med att min son varje kväll går och lägger sig vid 18:30-19:00 och har så gjort sedan en låång tid tillbaka. Det började redan när han var 1 månad gammal att han sov från ca 23 på kvällen fram tills 7-8 nästa morgon, dessa tider är numera 18:30 - 7 helt perfekt!

Jag och M hinner "ha lite kväll" för oss själva och vi behöver aldrig oroa oss för att vi ligger och drar oss halva förmiddagen ^^,

Man vänjer sig ganska fort vid detta beteende vilket inte alltid är så bra, som idag - Theo lyckades på något sätt bli övertrött, jag antar att det hade med vår badlek att göra (...) vid 18:10. Han somnade precis, jag har försökt natta honom i 3 timmar och är verkligen inte van vid det, känner mig helt slut haha :)

Sitter just nu och äter Gott och Blandat, ska se någon film snart, M jobbar inatt igen så det är inte alltför roande. Ska upp 05:15 imorgon och ska väl (helst) ha hunnit få mig 6-7 timmars sömn innan dess, lyckliga tanke.

Slutar 18:30 imorgon kväll och bussen går störigt nog inte hem förrän 19:25, lång tid ifrån mina älsklingar :/ ..

Kommentarer
Postat av: Mad

Jupp har en bitring, den är hyfsat poppis;)

2009-05-02 @ 06:59:35
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0