GRATTIS TILL MIG!

Och alla andra underbara mammor därute :)

Min dag har hitintills bestått av arbete och bussresor, plus ett stop på närbutiken härintill för att köpa ett mamma-kort till min egen mamma. Själv har jag inte fått något - men det kommer kanske?

Lilleman och M är hos hans mamma, jag hann tyvärr inte följa med på grund av att jag inte var i Seabo förrän klockan var tre, ajaa, shit happens!

Har precis lekt Angrymom inne på min Bilddagbok, jaa för jag har en bilddagbok! Som jag typ aldrig uppdaterar eller är inne på, jag mest bara äger den.

Det var en, rent ut sagt, oförskämd snorunge som hade kommenterat en bild på mig och Theo, där han är 2 dagar gammal och jag ser ut som en fet val i sjukhusdress och ... skitsamma, jag lägger upp den så kan ni se själva, är urusel på att förklara.

Jag ser helt enkelt awful ut! Men det bryr jag mig inte om, jag sitter och håller i det underbaraste som finns och det ska väl omvärlden kunna stå ut med? Eller inte.

Kritafisa idag, 12:00
är det du som är mamma till det där barnet?? hur gammal är du?

KABOM! Att hon ens vågar kalla min son för "det där barnet" .. självmordskandidat (?) Och att ifrågasätta min ålder när hon själv är född 94 (!) Jaa, resten är väl historia nu, diggar hennes namn - jäkla fisunge!

Nej, nu ska jag bli glad igen och invänta att mina två små pojkar kommer hem och sedan fira mors dag med min alldeles egna lilla familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0