ginis goes blond,

- eller?

Har äntligen bokat tid hos frissan, det var bannemig inte en dag för tidigt kan jag säga (A) nu står jag bara mellan valet och kvalet, slinga eller helfärga (?) blonda slingor eller helblont (?) eller varför inte helt enkelt rida rakt mot min säkra ström och färga det i någon mörk färg?

Jag som blond 17-åring, syns kanske i ansiktet (^^,)

- eller slingad 23-åring (?)

Mörkt blir det nog definitivt inte, isåfall först framåt höst/vinter (!)


Jag i min naturliga hårfärg, Dec 2007, Theo 1 månad gammal! :)

Valet och kvalet,
helblond eller slinga (?)

Kommentarer
Postat av: Mad

Slingorna anser jag passar dig bäst;) Vad du är OLIK dig själv som 17 åring.. Skönt att lillkillen är frisk nu!

2009-05-16 @ 19:18:13
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0