Dagens Kommentar (!)

tal om kommentarer, jag fick väl en härlig idag!

Jag hade solat på förmiddagen och vid 14-tiden i eftermiddags skulle jag lägga en av mina ladies för en kort eftermiddagslur, kramade henne som vanligt innan hon la sig.

"Oj, vilka varma kinder du har, de är brännheta!" sa min lilla tant.

"Jaa, jag har suttit i solen." svarade jag henne och log.

Tanten tittade mycket konstigt på mig och så svarade hon:

"Jaha, du har suttit i elektriska stolen, jaa där blir man väl ganska varm, tror jag."

Den Ni!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha! Vilken kommentar! Undrar om hon har ett straff att sona eftersom det var vad hon hörde;.))



Jodå, vissa av pyramiderna får man till och med gå in i. Men det är litet, trångt och inte anpassat för turister så vi valde att vara utanför mest. dels för att jag har problem med ryggen och dels för att min man är nästan två meter lång... man får gå hukad väldigt långa sträckor inne i pyramiden... tror det var Keops som man fick gå in i.

2009-05-03 @ 02:11:18
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0