Bränna + Blogg!

Godmorgon alla bakfulla! :D

När jag gick ifrån jobbet igår så var vår nya sjuksköterska tvungen att kommentera "Ta det nu lugnt med kröken ikväll Regina!" till mig, jag svarade "Det finns det ingen risk med!" och gick vidare ut genom utgången. Nu när jag tänker på vad jag svarade så lät det nog ganska dumt, som att jag skulle supa hela natten (?)

Jag menade juh att det fanns ingen risk att jag skulle dricka alls, ajaa, får se på måndag om han säger något så jag kan få förklara att det inte var så jag menade ^^,

Idag tar jag och min älskade lilla son det lugnt, ska se om det finns någon som vill ut i det fina vädret med oss! :) Solade solarium igår på jobbet, var tvungen att fota min fina fejk-bränna imorse ;p


Nog för att min svärmor är dubbelt så brun utan solarium (!) men jag är stolt ändå! :) Nu ska jag springa ut och ta min älskade Lilleman innan en viss tant tjatar för mycket på honom, suck.

Kommentarer
Postat av: Mad

Men jisses vilken mage du ligger inne med! Syns ju inte att du fått barn ALLS!! Gör du 500 situps varje kväll eller?

2009-05-01 @ 11:12:21
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0