Alltid samma visa..

Och denna gången har visan en positiv utgång!
- plus en negativ?

Saken är att jag letade efter min platt-tång som jag inte sett röken av sedan vi flyttade ifrån huset den 9:e januari, inte vad jag minns iallafall, men hallå - DAGS ATT BÖRJA LETA EFTER DEN NU?

Har haft möjligheten att låna Snaa´s platt-tång alltid innan men nu ska hon vara borta fre-mån och jag känner redan hur paniken börjar krypa längs ryggraden.

Jag och Sis for ner i källaren och rotade igenom samtliga flyttlådor, no luck! Däremot hittade jag baby-kläderna (50-56) som jag trodde att jag slarvat bort! Och Theos favorit-bok, en bok om djur med läte till - 2 plus i kanten men fortfarande ingen platt-tång.

Gick upp och rotade igenom hela ovanvåningen, fann våra brända CD-skivor och bland dom fanns den där enda, speciella, unika CD-skivan som M´s pappa hjälpte mig att bränna när M själv inte ville hjälpa mig!

På denna CD´n gott folk finns 2,58 gig bilder på min älskade son, bilder ifrån 10 november 2007 - 11 augusti 2008 (!) STORT PLUS I KANTEN! Nu saknar jag bara bilder mellan 12 augusti 2008 - februari 2009 då datorn kraschade, men det får jag leva med!

Ännu mer plus, hittade skivor ifrån min Svärmor med massa bilder på "Barnebarnet" i alla möjliga situationer! :) Verkligen toppen!

Det bestående minuset är att jag fortfarande är platt-tångslös, men vad gör det? Nu när jag har bilderna på min underbaring, lyckan är total :)

Varför är det alltid så att när man letar efter en sak hittar man allt annat?
T.o.m. Nalle Puh har råkat ut för det, då måste det vara ett världskänt problem (?)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Jag tror att du har en väldigt snäll plattång som bara vill leda dig runt i ditt eget hem... för hade den inte gått och gömt sig så hade du ju inte hittat bilderna;.)))

2009-05-08 @ 00:00:52
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pinglan är köpt i usa:) ohh din buse är så otroligt söt!!

2009-05-08 @ 20:18:50
URL: http://delicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0