vilken dag,

Det hela började väl 00:25 inatt då jag vaknade av att M fortfarande var uppe och snurrade, tittade på klockan och njöt av att jag hade 4,5 timmars sömn kvar innan jag skulle stiga upp - trodde jag jaa!

Theo vaknade 02:45, jätteledsen! Min lilla superman hade magont, mös med honom i min famn i 1,5 timme samtidigt som jag försiktigt masserade hans lilla mage - 04:10 somnade han. 50 minuter innan min uppstigning, det var inte lika mysigt kan jag förtälja men vad som helst för min lilla guldgosse.

Vaknade igen klockan 5 (den hann nog luta visarna mot kvart över fem innan jag orkade dra mig upp) gjorde mig iordning och sedan in till Lilleman igen, hah, då var det en som inte alls ville stiga upp kan jag säga ;) Mer gos med min lilla stjärna och tok-spring mot bussen - blir alltid försenad när jag gosar med Theo, tiden springer iväg!

Väl framme på jobb blev det en redbull med cigg sen var det full fart fram tills klockan 12 när jag skulle hem igen. Regn, det regnade när jag skulle hem, blä! Ginisar avskyr regn. Min bussresa var inte bättre, fick sitta brevid en väldigt "egen" människa.

Hon satt och gungade fram och tillbaka som man gör i en gungstol - i en buss? :| Sedan började hon sucka och stånka när jag pratade med M i telefonen, bara hallå (?) wierdoh. På andra sidan satt en annan nisse som tydligen var mycket trött, hon satt och gäspade och stönade så högt att hela bussen kunde höra vad hon höll på med.

Och båda skulle av i Sjöbo, på stationen, jag bara :|

Jaa, det var väl roligt, gick i regnet till dagiset där Theo var jätteledsen och bara ville mysa i mammas famn, lite svårt när vi skulle gå hem, vi gick hem till svägerskan istället och mös ett par timmar där :) Nääjs!

Nu sover min lilla älskling och jag sitter här (obvious) imorgon börjar jag 06:30, ska ta bussen 05:30 :| blurk! Det går det med, det är bara inte lika kul.

Förövrigt måste jag berätta att vi åt en underbar middag igår kväll hemma hos svärföräldrarna, jättetrevligt och gott! Gott med en rejäl hemma-lagad middag lite då och då! Tack :)
That´s all folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0