sjukt törstig

Har ni någonsin drömt om ett eget vattenfall? I´m doing it right now - kan inte släcka min törst, uttorkad kanske (?) Får väl se med tiden, min kaffe + redbull-kur kanske inte är det bästa för vätskebalansen i kroppen.

Har jobbat idag (igår med och fredags om ni tvunget ska veta) det gick väl bra förutom att jag har varit riktigt slut i hjärnan hela dagen, efter många om och men blev klockan 14 iallafall och jag gick hem.

Igår firade vi min svärfar, Theos farfar och M´s kära far, på hans 47:e födelsedag :) Och som vanligt har jag varit inne på svägerskans bilddagbok och nallat, idag bara en bild, mest för att den är på oss alla tre :D I´ll be back Connie!

Har ni sett så duktig min lilla underbaring var? Inte nog med att han åt med vuxen-bestick och porslin, han satt dessutom helt själv på en vanlig stol! Mäkta stolt morsa häär ;D

Lite roligt är det att både jag och M satt  och höll ett "vakande" öga på Lilleman ;)

Älska oss!


Kommentarer
Postat av: MizzPooh

Hihi =) Jaa. han va så duktig =)

2009-03-16 @ 09:04:18
Postat av: mad

sötnöt! föräldrar med falkögon och så underbaringen i mitten!

2009-03-18 @ 11:39:55
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0