RIGHT BACK AT YA!

Ibland undrar jag om det är något speciellt med mig som gör att folk bara måste idiota sig med mig, har jag någon magnet på mig eller vad är problemet (?) Sammanträffandena staplar sig på varandra och mitt tålamod börjar tryta.

Jag hade haft en viss förståelse mot "folk" om jag själv bråkade eller allmänt spydade mig mot alla eller specifika individer men allvarligt (!) DET GÖR JAG INTE! Speciellt inte i min blogg, jag skulle aldrig skriva ett inlägg angående en person jag inte ens känner enbart för att väcka en reaktion av något slag.

Undantaget som bekräftar regeln; NU TÄNKER JAG!

Fick en kommentar ifrån Småbloggskommentatorn tidigare idag, såg dessvärre inte den förrän ikväll - ni vet, jag har ett arbete och kan inte sitta och ödsla mitt lilla liv på bloggen hela dagen, inkomst kallas det. Fast det är kanske det hon hoppas på, att hon ska kunna tjäna kosing på sin blogg, glöm det nollan!

Där stod det iallafall att jag blivit kommenterad i hennes blogg, trodde det skulle stå någonting om att det var en "mamma-blogg" eller whatever men icke, bloggkommentatorerna släng er i väggen, den nya WANNABE-BLOGGBELLAN är här!

Detta inlägget är då dedikerat till lilla moi, jag vet inte om snorungen försöker vara vitsig, eller bara saknar ett gäng utav sina grå hjärnceller, när hon skriver;

"Varför har man över 1000 (för det måste det väl vara?) stycken femtioöringar hemma? "Skaffa dig ett liv", skriver hon. "Right back at you", säger jag."

I hennes profil står det;

"Om mig: Analyserar, diskuterar och kommenterar de lite mindre bloggarna. "

Tell me, var någonstans har denna fjollan analyserat, diskuterat eller kommenterat detta med/till mig (?) jag bara undrar - har folk ens en aning om vad som kommer ur truten på dom?

Jag har läst igenom den där såkallade bloggen och nu ska jag kommentera den;
Uppmärksamhetssökande ordbajsare - där har du din personliga bloggkommentar från MIG!

Kanske dags att byta namn stumpan (?)

Kommentarer
Postat av: Märta-Li

Oj dååå...öm tå?

2009-03-25 @ 14:25:06
URL: http://martali.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha, kick her ass Jackie Chan-style! Kittlande skönt att se någon annan som förstått vilket ointelligent monster den här Uppmärksamhetssökande ordbajsaren är. Tack och bock.

2009-03-25 @ 22:56:31
URL: http://www.kimtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0