mina kära besökare (!)

It´s nice, mina besökare håller jämn nivå och jag hoppas verkligen att det är samma personer som är inne varje dag! :) Saknar kommentarerna bara, wright to me - I just love it.

Idag har jag spenderat tiden hemma med min son, fått besök av både Connie, Veve och lilla Emilia, vilken liten stjärna det är, man blir juh sugen på en till HAH! Sedan puttar verkligheten till en och då tänker man "Om ett par år...." vill ge Theo all den tid och uppmärksamhet som han behöver innan han får ett syskon.

Visst, jag tycker det är jätteroligt att jag har många syskon (fyra stycken) och att vi alla är nära i ålder (1984-1989) men det var mycket konflikter och bråk när vi var yngre just på grund av att man kände att man inte fick all den uppmärksamhet och tid som man egentligen ville ha, puh vilken mening!

Min lilla son sover nu iallafall, har haft Michelle här på besök i eftermiddag så det blev en lite busig kväll trots allt för lillkillen! M är på styrelsemöte i vår kära bostadsrättsförening, kan vi inte bara få huset sålt (?!) Mer klydd får man leta efter.

Är helt ensam hemma kan man säga, känns lite konstigt, brukar inte vara det. Har bjudit hit svägerskan, hoppas att hon dyker in snart. Och just det, min andra svägerska är på BB just nu, hoppas att allt går bra och att det inte dröjer på tok för länge, tänker på er!

Jaja, nu ska jag gå och blanda mig en kopp kaffe och ta mig en blogg-snokar runda!

"Yooure not a booooy" No shit (?)
Det är en metafor, killar är tröga ibland.


Kommentarer
Postat av: PoohLina

Yeeeeeeh. Kaffe fick ja =) Helt behövligt. Va trött som fan! Tackar!

2009-03-06 @ 08:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0