Måndags feber,

Idag är vi hemma,  jag och Theo, vi skulle egentligen ut och gå idag men Lilleman har fått lite feber så vi håller oss inomhus - vilket inte är jättespännande med en hyper-rapid-idiot-tant i samma hus.

Imorse skulle M som vanligt väcka hela familjen innan han skulle till jobb, det gör han alltid när inte jag ska jobba, slår i dörrar, skriker om var hans j*vla mössa och nycklar är, springer ut och in 3 gånger innan han till slut kör, GAH! Är det däremot lördag och jag ska upp tidigt och jobba då heter det;

"Inte så högt, Theo sover" no shit Sherlock, what goes around comes around. M blir extra högljudd när han är försenad, då ska jag alltid hjälpa honom att plocka ihop alla saker samtidigt som jag får mig en utskällning för att han är sen. Är det däremot jag som är försenad och behöver hjälp på morgonen heter det;

"Varför jagar du upp dig när du redan är sen?
Bara acceptera och inse att du är försenad!"

Tror ni han går upp och hjälper mig att plocka ihop alla mina saker? NEJ! Dubbelmoral så det stänker om det! Fast sedan ringer han alltid på förmiddagen och ber om ursäkt för sitt dåliga morgonhumör och sedan är allt guld och gröna skogar igen! Tur att man inte är långsint ;p

Just nu ligger Theo och vilar middag, han fick en Panodil supp innan sänggående, hoppas att  han mår bättre när han vaknar, tog några bilder på honom innan han gick och nannade;

En nannig liten kille med sitt favvo-lamm!

Theo gömde sig för kameran idag, märks att han inte mår som han ska min lilla linslus.

Lilleman i sängen med lammet och snutte!
- mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Mad

Ohh va jag känner igen det där, så gör Johan med..ALLTID! Man blir galen på sina älskade män ibland och alltför ofta;)



Just nu så har han 68 i det mesta 74 i annat..Men han är ju tjock på bredden inte så lång;) Så det är väl samma som Theo eller? ;) På fredag ska vi se va han väger om han nått 9 kilo och hur lång han är..sist va han 62 cm lång;)

2009-03-30 @ 15:23:54
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hahaha jag är precis som din M. Haha!



Hoppas han mår bättre imorgon, och jisses vad blond han är!



Intressant din nominering var. Verkligen!

2009-03-30 @ 22:53:59
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0