absolut ingen lust,

Har ingen inspiration alls till att skriva för tillfället men jag ska, jag har tid, nu ska jag skriva! Det händer inget speciellt i tillvaron, mest arbete och Theo - behöver ut och röra på mig!

Lilleman ligger och nannar middag, när han vaknar ska vi ut och handla in till kvällsmaten, måste köpa batterier till min kamera (!) får damp om jag inte kan fotografera Theo snart. Annars händer det inte så mycket, hade svägerskan här på kaffe för en stund sedan, nääjs.

BLACKSTREET - NO DIGGITY - det måste vara den värsta skitlåten på länge, herregud vad den suger. Ska ta mig ut i köket nu och äta en relativt försenad frukost, min mage är inte alls glad på mig, knorrar som bara den.

Snacka om hattifnatt-inlägg.
BLÖÖRK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0