090327

Godförmiddag gott folk!

Vilken seg dag detta är, som alltid när jag ska jobba kväll - går mest och väntar på att man ska börja så arbetspasset kan vara över. Jobbar hellre på morgonen för då har man det avklarat och kan ta det lugnt resten av dagen, nu tittar jag bara på klockan och räknar ut hur lång tid det är kvar tills jag ska gå hemifrån.

Precis legat och myst med Lilleman i sängen, vi slocknade båda två fast jag vaknade till liv igen av att Snaa kom hem :) Så nu sitter jag här och Theo ligger bakom mig i sängen och sover. Vi har haft en riktig gosmorgon, tittat på The Voice, kört med bilen, pekat på öra-näsa-tunga-öga, flugit flygplan och massa annat!

Han är så duktig på att prata, det märks att han börjar så smått kunna behärska talet för det räcker att man säger ett ord en gång till honom sen säger han det nästintill perfekt - helt klart uppfattbart.

Och nya grejen nu är att han ska ta av sig sin tröja själv :) vet precis att man ska dra ut en arm i taget och sedan över huvudet, min duktiga kille! Ajaa, nu ska jag gå ut och planera en liten brunch till mig och Theo.

Smell Ya Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0