Vilken härlig dag!

Åh, massa sol idag - JAA! :)

Jobbade natten inatt, kom hem vid 8 tiden, fick sova 2.5 timme sedan väckte M mig -_- en lagom grumpy ginis hasade sig upp ur sängen med lovorden "Du ska snart få gå och lägga dig igen älskling".

MEN, sen är det juh så att jag känner min kära M bättre än så ;) Därav gick jag upp, åt frukost och gjorde mig iordning för att möta denna dagen. Gick upp till F med Theo och njöt av den härliga solen! Har suttit och gassat all day long, Lilleman har badat i poolen med småtöserna, sprungit näck i trädgården och lekt med sina nya bilar som M köpte till honom idag.

Hade planerat en kvällsmatsstund nu fast planerna gick åt pipsvängen, Theo somnade i bilen på vägen hem, eller tvärdäckade är nog det rätta ordet. Gick icke att väcka honom igen, får se om han vaknar snart igen.

Strax efter honom somnade även M, det kan inte vara lätt att vara kille idag, det var iallafall tur att inte M också däckade i bilen ;D Själv skippar jag min solo-middag och jumpar in i en dusch istället, köpte två nya inpackningar till håret idag *mm*

Jalla, då drar jag väl då!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, synd på middagsplanerna, men vad ska man göra. :P Ha en fin kväll!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-28 @ 22:47:26
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0