Uppe med tuppen!

Hah, eller inte, inte ens tuppen är vaken än.

Jag och hjärtat har precis lämnat en mycket grinig Lilleman på dagis, han var iallafall grinig fram tills att vi kom till dagis, sedan blev det tyst! Så fort han kommer in på dagiset blir han alldeles salig av hur mycket saker där finns och allt man kan göra och jaa, wow helt enkelt!

Jag ska alldeles strax bege mig mot jobb, hoppas på en otroligt lugn dag idag men när gör jag inte det? Fick, som vanligt, lite sömn inatt, mest på grund av att jag och älsklingen höll oss vakna för länge -_- Det är inte bra att Scrubs sänds så sent!

Igår var jag med Terese och åt glass iallafall - gott! :D Efter det gick jag och Lilleman och handlade, pratade med Tebbe men Johan och hon kunde inte komma igår, kan kanske komma i nästa vecka eller något, jag jobbar juh hela veckan nu :/ ..

M var hos tandplågisen igår, min lilla hamster ;) Idag var han ganska öm i sin mun, mjush, men det gör gott i längden! Var uppe hos M och F hela kvällen igår, Sussie kom förbi i någon timme innan hon skulle ta bussen mot Ystad.

Jaa, det var väl det mesta om de flesta, idag blir det som sagt jobb, är hemma 16:30 och då är det hög tid att börja med kvällsmaten - ungsstekt falukorv till grabbarna och jag får väl ta en sojakorv med bröd eller något.

Ha en bra dag, smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0