Superfräscht!

Yeej!

Efter en lång dags arbete, en bussresa med en chaufför som fick det att kännas som att han kapat bussen (aningen otrevligt) och en alldeles galen liten knodd, jag är fullkomligt SLUT!

Tittade mig själv i spegeln och insåg att efter denna dagen på jobbet och allt som hade med det att göra, plus matkrig med Theo och efter det vattenkrig i duschen, så såg jag faktiskt jäävligt rolig ut! :D

Detta har nu förevigats på bild, skankigaste outfiten av dom alla!

Jag dummar mig, kan man mer än att ta det med humor?

Kunde faktiskt ta en seriös bild också, trots att jag knappt kunde hålla munnen stängd! :p


Hjärtat tyckte mest att Morsan var töntig och skrattade en himla massa åt mina apkonster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0