Midsommar!

Och jag vill ha jordgubbar (!)

Får nöja mig med ett glas tropicana och vindruvor innan arbetet kallar, kanske finns det en (jord)gubbe kvar där när jag kommer? Hoppas!

Jaa, kvällen ska spenderas på äldreboendet. Dagen har hittills involverat bus med Lilleman, mys med älsklingen och kaffe med Tebbe :) Jobbar med J ikväll, härligt, hoppas på en lugn kväll bara.

Annars har det inte hänt så mycket, tiden går sin stilla gång som vanligt, längtar tills den 16 juli! Och nej, det är inte Sjöbo marknad jag längtar till, urk, värsta bonde-mötet juh! Det är en annan himmelsk sak som sker, en sweetsour känsla kan man kalla det.

I´ll tell you more later ;D

Sitter och letar efter en ny platt-tång, min är fortfarande spårlöst försvunnen sedan flytten (?) nu har både jag och mitt hår haft tålamod nog att vänta tills "Den tittar nog fram snart ska du se!" - niix! Denna lönen blir det en ny platt-tång till Moi :)

Vill helst ha en BabyLiss, gärna Nano.

Så jäkla cool! Limited edition, men priset är en smula saftigt 1999:-
Visst är rosa fint, but?


BaByliss PRO Sleek Expert Nano Straightener 230°C Pris: 1499:-
Det lutar mer åt denna, fast samtidigt vill jag ha den som är Wet & Dry,
 
ajaa får se om jag lyckas lösa mitt i-lands problem.

Taajm to tjäntj kläder vaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0