I´M BAACK!

Eller åtminstonne för tillfället, får se om jag orkar uppdatera härinne.

Känner att jag missar att uppdatera saker hela tiden och till slut är det så mycket att jag helt enkelt ignorerar hela den här sidan, stressfaktor (?) Jag tycker det är viktigt att skriva ner roliga och viktiga händelser här för då kan jag fräscha upp minnet mycket lättare om ett år eller två :)

Ajaa, vad har hänt på sistonne då?

Jobbat, jobbat, jobbat och jobbat. Städat, passat upp på en sjuk sambo, roat Lilleman, varit vaken två nätter i sträck på grund av en vaken 19-månaders knatte och en styck trasig 25-års sambo.

Själv är jag förkyld upp över öronen, ont i bihålorna och huvudet. Syreintaget genom näsan har inte fungerat korrekt på en vecka snart, känner att det börjar stiga mig upp i hjärnan (!)

Igår var jag bara såå trött, gick som en zombie inne på jobbet, kunde inte ens prata klart. Skulle säga till en boende "Flytta benen i sidled" men det blev "Flytta sidled i benen" - det var bara en av tabbarna, mjush!

Idag är huvudet bättre på grund av en natt med mer sömn, önskar bara att jag inte skulle jobba ikväll. Har verkligen gjort allt för att bli av med turen men det är rent ut sagt hopplöst (!) ville ha en dag med mina små älsklingar, det får väl bli på söndag 8-)

Skulle bara vilja ha en veckas semester, det är nog min hjärna som undermedvetet är avundsjuk på alla de fast anställda på jobb och deras 5 veckors planerade semestrar i sommar, de har semester vilket innebär att jag kommer få jobba rumpan av mig!

Life is not fair, ajaa ska få löneökning nu iallafall (+)

Skattepengarna har kommit tillbaka! Trodde inte att jag skulle få någon skatt tillbaka detta året på grund av lägenhets försäljningen men det blev minsann ett par tusenlappar över till lilla moi! :) Skönt att man som arbetare kan få tillbaka någon gång och att inte bara socialpacken blir gynnade för att jag jobbar!

Ska köpa en ny jacka hade jag tänkt mig, om jag bara kan hitta en som jag tycker om -_- Sedan blir det en tur till Bo Ohlsson när jag är ledig, Lilleman ska få sin första trehjuling nu!

Akon - Be with You & Flo-Rida - Sugar (önskar att jag skulle jobba på Hultan i år!)
The Voice, I Love You!

I got a Secret, shh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0