halsfluss?

Lagom en vecka efter att M fått penicillin för halsfluss känner jag mig själv som en svullen räka i halsen, det river när jag andas och halsen är jättetjock, till och med på utsidan, tjena tjockis!

Theo har också ont i sin hals, får ringa vårdcentralen imorgon och be dom kika oss i halsen innan helgen, åtminstonne Lilleman, I´ll make it. Jag har juh lagt värsta helgen framför mig (!) igår hade jag en fjuttig 23 timmars vecka, idag har jag 51,5 timmar - tror ni att jag hittade tider eller?

Idag skulle jag ha varit hos Tebbe, skulle mött upp F också men jag har sovit bort praktiskt taget hela eftermiddagen/kvällen, jäkla hals! Bud på att snatta M´s penicillin ..

Jobbade 7 - 13:30 idag, imorgon blir det 8 - 14, lördag 7 - 21 och söndag en 15 - 21 tur - det ska gå bra!

Har även varit med Terese idag, vi var och träffade lilla Maximilian (!) sötaste bebisen ever! Theos "senaste" kusin och Gud så fin han är, men med fina föräldrar så brukar det bli bra resultat :) Efter att ha baby-yrat där en stund åkte jag och Theo hem, resten är historia typ.

Fick även ett samtal ifrån The Studio idag, Sussie som har anmält mig. Det blir andra gången jag går dit där, men denna gången ska jag ha ombyten med mig (!) visste inte om det sist, kul va? Nej.

Tänkte plocka med mig Tebbe, Veve, Terese och Sussie. Hoppas töserna vill! :) 12 juli är datumet, en söndag, vem har något bättre för sig en söndag lixom (?) inte jag iallafall!

Nu är det mindre än 16,5 timme kvar, vad jag längtar!
Vill bara att det ska vara över NU - helst igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0