".. för att Ni två ska ha varandra!"

Godkväll Bloggvärlden.

I detta inlägget tänkte jag inte skriva om min kväll idag utan om min kväll igår, presens, ni hajar (?) Klockan var, liksom ikväll, way of to hell, med tanke på att man ska upp fem på morgonen och jobbat natten innan dess utan att ha fått sova ordentligt innan eller efteråt.

Då blir min älskling sugen på mina Xcider, "Ajaa skitsamma, jag kan inte vara mer än trött imorgon ändå så!" tänkte min lilla hjärna och hängde på M´s idé. Satt ute och pratade i en timme om allt mellan himmel och jord, Han är så fin, min älskling!

Och ni kan tro att min hjärna var slut idag (!) det var så illa att jag fick gå och påminna den om att jag faktiskt skulle se ut som att jag var i ett vaket tillstånd trots att jag egentligen inte var det. Jaa herregud vad det är lätt att vara efterklok ibland!


Jag och min andra hälft, efter en dag med mycket sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0