Blir så j*vla less!

Glad midsommar / det regnar ute!

Känns inte det som samma mening? Eller den här "I år kommer det bli den varmaste midsommaren på 328 år (!)" hur många gånger har man inte hört det nu? Hur många år i rad har man inte hört tjatet om jordens förhöjda medeltemperatur och att vi alla kommer dö om detta fortsätter?

Klimatförändringar? Rekordvärme? Dödsfall på grund av värmen?
- känner ni igen det?

Åh, jag blir så trött, jag vill har värme! Ge mig värme för f*n. Det enda vi gör i detta landet är att köpa varma kläder och går runt och fryser. Vädergubbarna borde få sparken, de luras juh! Jag vill kunna använda alla mina sommarkläder som jag har inhandlat utan att råka på en dunderförkylning i mitten av JUNI!

Fatta, det är askallt i Juni, var f*n är klimatförändringarna någonstans?
Afrika?

Nej, idag är det midsommar och jag tänker halv-trotsa kylan med mina guula leggings, I feel Yellow, och vita sjömans tunika tillsammans med en munkis. Självklart får jackan följa med, annars ser jag väl ut som en dränkt katt ikväll när jag kommer hem.


Måste hitta mina rullor snart känner jag, mina benmusklor behöver stimulans. Funderade på att dra ut och jogga men det är inget jag tycker är roligt. Att åka rullor däremot, det är att förena nytta med nöje!

Liite syns de fortfarande, mina forna benmuckelucklor!

Får bjuda på en bild av min snoriga Lilleman, förkylningen börjar ge sig, däremot är resten av familjen snoriga nu ^^, Visst är det charmigt med dagis-baskilusker?


Mammas och Pappas Stolthet!
Theodor Johansson-Björk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0