älskar anonyma kommentarer

Aa, sitter och skrattar åt en just nu faktiskt.

"det här vart fan det fulaste jag har sett! fy fan..ser lagom tacky ut! brallorna ska inte sluta så långt upp..ush! plus dina barn är fula!"

Det mest humoristiska med denna kommentaren är att den är från RuggUgglan inne på bilddagboken, men det vet inte hon om att jag vet! :) Det blir du snart varse om lilla vännen.

Stackars lilla 15-åring. Mina barn är fula? Jag har bara ett barn lilla vän och jag hoppas verkligen att din mamma har detsamma för det är tydligen inga bra gener i er släkt. Varken på utsidan eller insidan, både ful och korkad, kan det gå så illa?

En annan fråga är hur du vet var mina byxor ska sluta eller inte? Är det du som är designern lilla damen? Som du ser ut så ska du juh inte ens sitta bakom en skärm och gaffla, det är fan pinsamt!

Sicken idiot, hennes IP nummer och allt står härinne, jag vet exakt vart du befinner dig. Egentligen borde jag inte bara varna henne, den där kommentaren är värd ett telefonsamtal kan jag säga.

Ge dig inte på min son din äckliga jävel, för då får du feta problem.
Ett knyst till från dig och mitt tålamod är slut.

Det innebär även att jag inte vill höra någon korkad bortförklaring, jag har redan varit 15 år, jag kan den biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0