Alla dessa måsten,

Varje dag samma sak, fullt med måsten.

Specifikt kvällarna är fulla med måsten för lilla mig, det är då hjärtat sover och jag har tid att göra alla de saker jag inte hinner med när Theo är med. Kvällens måste var självfallet mitt håår!

Mitt hår blir alltid megatorrt när jag blonderar det, detta innebär tonvis med inpackningar och återfuktande oljor till håret, vetifan om det hjälper eller ej men jag vågar inte heller skita i det för tänk om det hjälper?

Med tanke på allt mitt fönande och plattande så är det inte konstigt att mitt hår strejkar!

Bjuder på ytterligare en cp-bild på en nyduschad ginis i en mycket konstig vinkel (?)

Mjush, den dåliga nattsömnen gör sig påmind under ögonen :/ ..

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: ja jag vet inte :/. har aldrig varit rädd innan, de va just för hon sa så. konstigt att min bm aldrig frågat eller så tycker jag. menmen, det ska kollas upp iaf :)



va fin bild :)

2009-06-25 @ 02:08:01
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0