Tisdagkväll,

Usch vilken tråkig dag!

Ingen inspiration till att skriva egentligen men jag får försöka mig på skiten iallafall, nu när jag har varit så duktig och dags-uppdaterat i efterhand och allt .. (!)

Idag har jag jobbat, solat - solarium, i detta landet blir man då inte brun av "sommar"-vädret! Åkt bussen, wii, hämtat Theo från dagis, matat ankorna med massa bröd som vi handlade på Konsum.

Lagat kvällsmat, diskat, plockat undan och nu är jag här.

Blixten är igång i bakgrunden, M sover och jag har ångest för den överfyllda tvättkorgen som står brevid dator-bordet (-_-) Jag avskyr tvätt, man blir aldrig klar med den! När man väl har tömt korgen kommer det genast nytt, blörk!

Lilleman ligger i sin nya favorit-ställning, typiskt barn va (?!)


Mammas kille med Snutte och Tiger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0