Nu fick man ögonen på sig!

Usch, det märks att jag känner mig lite orolig ikväll, är trött men kan inte lägga mig. Hm, vad är det nu som är på gång? Förhoppningsvis är det bara all stressen i vardagen just nu som spökar med mina sömnvanor.

Nu ska jag iallafall shutta ner denna datorn, lägga mig brevid älsklingen och titta på Scrubs - gjutet! Imorgon väntar en ny spännande dag på mig, det blir jobb på kvällen, möjlig övernattning på jobbet för att börja tidigt lördagmorgon, får väl se hur det blir.

En sak som nästan är lite ennerverande, så fort man bara "råkar" kommentera en av de större bloggarna på ett sätt som inte "alla andra gör" åker besöksstatistiken upp i taket! Vad är det för fel på folk?

Om jag tycker det är konstigt att en människa som vill vara anonym och inte visa upp sitt ansikte, det är för övrigt helt och hållet upp till henne, inte ens kan slänga upp en magbild när hon är "höggravid" på grund av att alla kommer in och snor bilderna direkt av henne, då osar det katt!

Och vill jag yttra mig om det så får jag göra det!
Någon får juh säga det alla andra tänker ^^,

Jag har aldrig hört på maken att en person som lägger upp (max) 10 st magbilder får de stulna trots att det är stämplar på dom (?) Antingen finns det gott om sjuka människor inne på just hennes blogg eller så har alla andra 10.000-tals gravida med bloggar och magbilder världens tur iochmed att ingen psykopat snor deras bilder.

Nej, sånt kan irritera rumpan av mig! Kanske skulle varna Stina-Lee, hon måste vara target number One nu (!) och vilken guldgruva för en gravid-mage-psykopat dessutom. Hon laddar f*n upp fler magbilder på 1 dag än vad den andra har gjort på 8 månader! :D

Ajaa, skämt och sido, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vafan, bruden är bara fejk ^^

2009-07-10 @ 19:21:07
URL: http://johanna-yoioo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snälla nån, de finns hur många som helst som inte vill ladda upp bilder på deras gravida magar på internet..

2009-07-12 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0