Min stora pojke!

Då var det kväll igen.

Ska lägga mig brevid M i sängen och titta på TV strax, tänkte bara svänga in om här först! :) Har jobbat idag och igår, imorgon blir det lite mer jobb, är inte ledig förrän på torsdag nästa vecka.

Om man nu kan kalla det ledighet när man slutar 7 på morgonen (?) neej, jag får nog vänta med min lediga dag tills veckan efter. Har iallafall haft en bra dag på äldreboendet, fick världens kommentar av imorse när jag gick in till en av mina tanter;

"Du, dig känner jag igen, jag har sett dig någonstans!"

Wihoo, mina 1.5 år där har satt ett spår i henne någonstans ;D Jag kramade om henne och skrattade gott åt den fina kommentar, älskar de små liven!

Theo sov hos Farmor och Farfar inatt, M var på firmafest och jag jobbade till 11 igår kväll så! :) Han verkar mycket nöjd och belåten den lilla mannen som förvrigt precis gått och lagt sig i sitt nya säng-set (BILAR OFCOURSE!).

Lilleman har förövrigt blivit väldigt "mogen" - om man kan kalla en 20-månaders kille det (?) - på kort tid. Och talet ska vi inte prata om, han säger ALLT! Meningarna flyger ur munnen på honom och han snappar upp minsta ord man råkar säga (!)

Det är roligt men samtidigt lite farligt, det gäller att vakta tungan! ;D

Nu ska jag smuggla in mig själv i älsklingens famn, tror inte att han märker något ^^,
Snart är det måndag, förhoppningsvis får vi en massa svar då!

Kommentarer
Postat av: Mama Mad

TACK! Skönt att det finns någon mer än Johan som tycker att jag är fin som jag är;P

2009-07-12 @ 09:05:15
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Alexandramarias

Vem tycker DU ska bli sommarens Bloggdrottning? Var med och rösta!



Vill du dessutom ha en header gratis har du chansen nu!

KLICKA HÄR:

http://alexandramarias.blogg.se/2009/july/vem-ska-bli-sommarens-bloggdrottning.html

2009-07-13 @ 21:40:12
URL: http://alexandramarias.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv: Haha, får tårar i ögonen när jag läste din kommentar. Jag längtar så otroligt mycket! Det är skönt också att få höra någon gång inte bara de negativa sakerna. Jag menar ens barn är ju ens barn, ens kött och blod, och det älskar man ju no matter what! kram.

2009-07-15 @ 17:41:59
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0