JAG ÄLSKAR MIN BLOGG!

Gott folk, visst kan bloggen vara dryg ibland, uppdaterandet segt som tusan men min blogg har gjort mig en jätte-tjänst det senaste dygnet!

Jag tappade min plånbok igår eftermiddag när jag och Theo var nere i byn, detta upptäckte inte jag förrän vi var i affären, som ligger hundra meter från där vi bor, och skulle betala.

Vi for ner på byn igen, letade överallt, gick in på ett par ställen och förhörde oss om de hade fått in en plånbok. Inte ett spår efter min älskade plånbok. Ringde och polisanmälde förlusten, spärrade alla kort, gjorde allt man ska göra.

Sedan hann jag inte mer, skulle åka och jobba natten (3e natten på rad). När jag sitter på jobbet för att hitta telenr till mitt bank-kontor för att ringa de dagen efter tänkte jag "Jag går in och kollar om jag fått någon rolig kommentar på bloggen, det var längesen!"

Loggar in, har två kommentarer, en från Madde! :) Och en från någon utan blogg, jaja tänkte jag, säkert någon spydig jävel som ska tjafsa. Eller inte?

"hejsan! Vi har hittat en vit plånbok som vi misstänker är ditt, Du är välkommen att hämta den om det stämmer.
Med vänliga hälsningar // Restaurang Ching-A-Ling I sjöbo."

Jag satt och gapade :| Tänkte, driver någon med mig?
Neej, det var sant! :) Tack Ching a Ling!

Och tack bloggen, utan den hade de inte hittat mig! :D

Kommentarer
Postat av: Poohlina82.blogg.se

haha faaan vad coolt.. Vilken tur =) Å du, din blogg är bra!

2009-08-01 @ 13:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0