Sjuklingen is feeling better

Ny bloggdesign, en rekorderlig päron-cider och Nintendo Wii + en sovande Lilleman, life couldn´t get better right now!

Min dag har varit slö som tusan, som den brukar vara när man inte mår som man ska, antar jag. Är sjuk så pass sällan att jag glömmer bort hur det är att må dåligt och hur hela ens vardag blir ytterligare ett jobbigt moment att ta sig igenom.

Dagens saker som jag inte gjort;
Jag har inte
- hängt upp tvätten (men detta skall göras innan sänggående)
- ringt BVC (dumma reminder-lapp fungerade inte)
- ringt Teleservice (det var faktiskt dom som skulle ringa mig)
- ringt Kommunen
- ringt försäkringskassan
- svarat i min egen telefon (har inte ens orkat prata idag)
- packat upp i flyttlådorna
- städat för fem öre

ÅNGEST!
- märks det vad hela mina raster på arbetet går åt till? Ring riing!

Det får bli en helomvändning imorgon, illamående eller inte, så här kan man inte hålla på! Knappt fått träffa min sambo idag heller, är möte i våran härliga förening ikväll, wii så lycklig jag är.

Nej, nu ska jag gå ut och ta en bit äppelkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0