onsdag

Äppeltajm med Disney Channel / Lazy Town


Theo verkar rätt nöjd kan jag säga, äntligen! Själv känner jag mig lite smått stressad, missnöjd, irriterad, förbaskad - jaa om jag väl börjar lär jag aldrig sluta. Nej, jag är inte alls på humör idag.

Lilleman är överallt och ingenstans, rotar bland allt han inte ska, öppnar källardörren och ska ner där (en 13-trappstegs stentrappa är det bakom den dörren), matar hunden med alla sina mackor och blir skitsur när man tar ut hunden från köket.

Aa, det är allmänt kaos i mitt hjärnkontor för tillfället.

Sitter här med nyduschat hår som måste plattas, när f*n jag nu ska göra det, Theo lär väl försöka ta platt-tången ur näven på mig och får han inte det så skriker han järnet, stressfaktor nummer 1.

Hade en bra dag igår iallafall, var och kikade på kläder till våra små stjärnor, Veve hittade massor till lilla Emilia, jag skulle egentligen inte handla något men som vanligt blev det något litet iallafall, en Laban dress med tröja och byxa + 2 par små fillingar :D
Såå söta är dom!
Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe som jag började med för 1,5 timme sedan ..

C-ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0