lunch?

Klockan är 1 och jag funderar på om man ska luncha eller inte, att luncha eller inte luncha - det är frågan! Åtminstonne för mig just nu, den andra frågan är om jag ska vänta med att laga mat tills min stjärna har vaknat (?)

Theo har nannat i drygt 1.5 timme och det brukar vara vid denna tidpunkten han vaknar till liv igen, alltså är det bättre att vänta tills min lillkille är vaken, känner mig stressad annars.

Våra bästa år är på tapeten igen, same shit different name, som alltid.

Justija, jag skulle juh gå och duscha medan Theo nannade middag :| - vad hände? Telefonen ringde och whips, så flög hela mitt korttidsminne :S

Walkin' to the shower ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0