i´ve got my life in my hand

Tjena, det kan låta otroligt men idag är jag tröttare än igår, min hjärna har precis vaknat till liv. Självklart har jag varit uppe med Theo innan idag, sen 06:30. Vi har precis vaknat från vår eftermiddagslur på två timmar och sitter just nu och kränger vindruvor, Theo är grym på det, jag vet vem han har ärvt det ifrån ;)

Ååh, det är så underbart med min lilla stjärna, dröjer inte länge förrän man kan diskutera på riktigt med honom, han är väldigt social och ska alltid svara på det man säger till honom, mest ja eller nej, men han svarar iallafall.

Innan idag när jag stängde vindruvsförpackningen så kom han med den till mig och sa "ÖPPNA!" - något frustrerad för att mamma hade stängt den ;)

Neej, nu börjar min lilla man bli otålig för att jag sitter här, i´ll wright more tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0