GODMORGON!

Nog för att dagen startade strax efter klockan fem imorse men det är inte förrän nu jag ser en ljusning med det hela. Theo vaknade imorse och var vansinnig, det var inte blöjan, inte flaskan, utan det var nog en liten mardröm som hade slagit till.

Han fick komma in till oss och sen var det kört, Theo var piggare än piggast, så det var bara att börja roa min lilla man, M skulle till jobbet klockan sju så ville inte väcka honom för mycket ;p Vi satt och käkade vindruvor och riskakor halv sju imorse, hah, min älskade unge, han är exakt lika knäpp som jag! :D

Runt 9-tiden började Theo bli lite snuttig så vi gick upp i sängen och burrade ner oss under täcket, men där ville inte Theo vara, han skulle vara uppe på min höft och ligga där, gungade honom en stund och ett-två-tre sen hade vi båda somnat!


Tadaa, M hittade oss på detta vis när han var hem om på sin fruskost.
Mysigt var det
kan jag lova!


Min underbara lilla man,
mammas allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0