ALLT HÄNDER IDAG #%!

Ååh, mina nerver orkar inte en sekund till.

Allt skit som bara kan hända, händer idag. Började redan i förmiddags, väckte Theo strax innan 10, skulle byta blöjan på honom. Då ligger det en vattenflaska där så hela skötbordet är blött, får byta på honom ståendes istället.

Ungen har självfallet gjort nummer två, jag försöker torka av honom lite försiktigt så att det inte ska kladda, vad gör Theo? Sätter sig ner på sitt ben, skit över hela låret och vaden + foten! Plums i badet med honom, sen ska han ha på sig blöjan, vad gör min lilla man då? Pinkar ner hela mamma och kläderna som han skulle ha på sig.

ÅÅH!! Ner i tvättstugan, in med allt i maskinen, ger Theo frukost, macka + yoggi .. Ja, han kladdade och hade sig men det får han lov, sen ska vi tvätta av oss i vasken, då drar Theo sig ner i vasken och sätter sig och drar strålen över huvudet, dyblöt!

Till något helt annat;

Ringde till vår internet-leverantör som skulle ringt för 2 veckor sedan, då jag ringde och sa upp det, jaa då får vi betala för dom två veckorna också JIPPI! Sen helt plötsligt hade vi 3 månaders uppsägning, jag bara men det hade vi inte i december? Nej, då hade vi inte tre månaders uppsägning helt plötsligt (går det så går det ungefär), men vi kunde inte få pengar tillbaka för de 3 månader vi betalt in i förskott utan vi får sitta med dubbla kabelmodem här + en rauter.

Jaja, ringde till M, vansinnig, han ringde upp dom. Fem minuter senare ringer han mig, så nu ska vi ner där klockan 16 idag och skriva under ett papper så får vi våra pengar tillbaka. JAHA?! Det är som vanligt, tjejerna ska dom köra över, jag ska ge den jävla människan.

Ringde till Försäkringskassan, nu var mitt tålamod slut, frågade kärringen hur det gick med min föräldrapenning jag skickat in begäran om. "Neej, det är ingen som har tittat på den än." NÄHÄ?!! Jag blev garanterad utbetalning senast den 3 februari utav en annan där förra veckan.

"Nej serru, det är lång handläggningstid nu, vi håller fortfarande på med ansökningarna från December" - där flippade jag ut, vad hon fick höra, helt plötsligt säger hon "Men jag skickar denna nu så du har dina pengar på Torsdag denna veckan."

???????????????????????????????????

Varför gjorde hon inte bara så från början så hade vi sluppit allt tjafs?!! Nej, dom tycker tydligen att det är roligt att tjafsa dom där rackarna. ÅÅH jag är så arg! Och jag vill röka, jag vill duscha, jag vill ALLT!

Min frukost;


Min lilla älskling, som är en riktig rackar-unge idag;


Han blev ovanligt tyst för en stund sen, som alltid när de små liven blir tysta är det för att de hittar på något de inte får, jovisst, tuggat på alla mina tre äpplen HAHA :D Det var faktiskt sött gjort.


Jaa, nu ska jag göra mig ordning och sticka med Theo upp till Veve och Emilia, hoppas den friska luften lugnar mina nerver en aning.
Fucking Tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0