liista,

OM DIG:
1. Hur mycket är klockan just nu?
15.58
2. Namn? Regina
3. Vart bor du? Sjöbo
4. Hur många barn vill du ha? Två räcker, helst en av var
5. Vill du gifta dig? Ja, men det är inget måste
6. Har du ätit sushi? Nix
7. Favoritglass? Magnum Java
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Tre-fyra stycken brukar vi ha
9. Humör? En aning skiftande

FYRA GREJOR:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Hah, aa och ni kan aldrig gissa varför!
2. Har du en hund? Halvt som halvt
3. Sover du helst själv eller med någon? Det är ganska skönt att ha sängen för sig själv men inte för länge
4. Tror du på spöken? Yes

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre?
Menar du att jag tycker att jag är kort?
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du vilja ha sex nu? Eh nej, jag sitter juh här nu

KAN:
1. Kan du röra på öronen?
Klart!
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej och lika glad är jag för det
3. Kan du kolla i kors med ögonen? I think so
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det tycker jag
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag sover ^^,
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Aa, det är en konst som tar tid att lära sig
7. Kan dina vänner lita på dig? Skulle aldrig svika mina vänners förtroende
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har funderat på det
9. Kan du suga? Sugrör? Självfallet
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på vilken affär det är

HAR:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
En och annan har nog slunkit ur mig under dessa 23 år
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du någonsin haft sex med någon? Uppenbarligen
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Den ena är mytoman, ett riktigt prakt exemplar
5. Har du varit full den här månaden? Nix
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Long time ago
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nix
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Aa
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Don´t know and don´t wanna know
12. Har du ljugit på någon fråga än då? For me to know and for you to find out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0