ufo mix,

sitter här och äter av Snaa´s Ufo mix, mums!

Godis på burk med ett handtag (!) så man kan ta den med sig utan problem vid possibel förflyttning. Sitter och tittar igenom minnes-kortet till digital-kameran, just nu är jag glad för att jag aldrig orkat tömma det, it´s all i have right now!

27/1 2009 - mitt lilla underverk

7/2 2009 - ny outfit i strlk 92


22/2 2009 - Rex och Theo spanar på katten

22/2 2009 - dags för lilla "Laban" att nanna med sin Snutte

Våran goa kille! Sitter och kikar igenom minneskortet som är sedan innan vi sålde lägenheten (juni 2008) så liten min lilla skrutt är, han kan varken sitta, krypa eller stå, han kasar fram hah! :)

Hittade en bild på mig och M från i somras (Snaa´s student);


















<






















jag och min underbara älskling!

Kommentarer
Postat av: Mad

söt som socker är lille killen!



Allt är bra med oss oxå!=)

2009-02-23 @ 11:41:32
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad snygg du är gumman ler men det har du ju alltid varit ;) kramar från Sandra E

2009-02-28 @ 11:19:31
URL: http://spritusrector.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0