time after time

Ligger i sängen och lyssnar på en gammal goding; Time after time - Inoj, guda är den!

"If you´re lost, you can look and you will find me, time after time
If you fall I will catch you, I´ll be waiting, time after time"

Samtidigt tittar jag på Hannah Montana @ Disney Channel, mucho de kuul :) Theo nannar, han gick och lade sig redan vid halv 7 - morsans kille var jättenannig :/ ..

Har inte skrivit på ett par dagar pga la wörk, jobbade 7-21 igår (bokstavligt) och 7-16 idag, imorgon börjar jag inte förrän 16, blev erbjuden att arbeta 7-13 också men tackade nej, känner att jag vill spendera dagen med min underbara son.

I lördags firade jag och M våran 3-års dag, först jobbade jag 7-14:30 sen kom M och hämtade mig så körde vi in till Lund, köpte nya kläder, skulle egentligen titta på Yes man ( hade köpt biljetter och allting)  men M ansåg att vi skulle åka hem till Theo istället, vilket jag höll med om.

Nog för att han körde till den andra M direkt vi kom hem och spenderade hela kvällen där (?)

Jaja, man ska inte klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0